|
Dobová pohlednice města Turnova - východiska dráhy.
Pohlednice vznikla zřejmě zakomponováním vlaku s lokomotivou ř. 147
(kkStB)
|
|
... a dobový pohled na turnovské nádraží
|
|
843.017 do Liberce.Turnov 1.10.2011 |
|
Bakov nad Jizerou. Motorový vůz
řady 854 se blíží o zastávky Bakov n.J.-město
1.10.2011 |
|
854.001 v Bakově na mostě přes Jizeru |
|
Jižní zhlaví nádraží Bakov nad Jizerou - se zříceninou hradu Zvířetice
- na fotografii z konce 19.století.
|
|
... a tentýž pohled ze 3.ledna 2004 - na vjezdu 854.023 z
Prahy do Tanvaldu.
|
|
Totéž místo o cca 7 minut později: rychlík z Nymburka
do Rumburku vedený strtojem řady 843 (026?)
|
|
Oba vlaky připravené k odjezdu.
|
|
Opuštěná výtopna vBakově nad Jizerou.1.10.2011 |
|
Pohled od výjezdu z výtopny. Bakov nad Jizerou 1.10.2011. |
|
Opuštěná výtopna vBakově nad Jizerou.1.10.2011.
Zhlaví doleva - směr Česká Lípa, dopravasměr Turnov. |
|
Opuštěná výtopna vBakově nad Jizerou.1.10.2011.
Zhlaví doleva - směr Česká Lípa, dopravasměr Turnov. |
|
Řídící vůz ABfbrdtn 80-29-206 v Bakově nad Jizerou 1.10.2011 |
|
854.213 - TOM - v Bakově nad Jizerou 1.10.2011 |
|
3.ledna 2004 14:25 - lokomotivní vlak ve stanici Bakov n/Jizerou - směr
M.Boleslav
|
|
býv. strážní domek u osady Dalešice
|
|
Blížíme se k Boleslavi. 1.10.2011 |
|
Zřícenina Michalovického hradu nad tratí. 1.10.2011. |
|
Odbočení trati 064 směr Dolní Bousov - Nová Paka.
1.10.2011 |
|
Vlečka přes most přes Jizeru.1.10.2011 |
|
Pohled z mostu vlečky směrem k boleslavskému zhlaví.
1.10.2011 |
|
Mladá Boleslav 22.10.2005 10:35
9502 Praha - Tanvald 854.035 (CAThrin)
R 942 Praha - Tanvald 749.006
6044 Nymbyrk - Ml.Boleslav město 810.? |
|
Stanice M.Boleslav 3.ledna 2004 - cca 16:10
|
|
742.094 v Mladé Boleslavi 1.10.2011 |
|
753.757 v Mladé Boleslavi 1.10.2011 |
|
753.757 v Mladé Boleslavi 1.10.2011 |
|
854.004 (Miloš) v Mladé Boleslavi 1.10.2011 |
|
Stará vodárna v Mladé Boleslavi 2004? |
|
Tatáž vodárna 1.10.2011 aneb nic netrvá v světě věčně... |
|
V obci Vinec se trať vine úbočím nad řekou Jizerou a prochází
pod zajímavým kostelíkem.
|
|
Rychlík z Tanvaldu do Prahy na fotogenickém viaduktu u Krnska 3.ledna
2004 |
|
Most přes Labe u Neratovic, zničený před postupujícím pruským vojskem
27.7.1866 - nicméně již v době podepsaného příměří.
|
|
... a jeho současná podoba 3.ledna 2004 |
|
Stanice Měšice 28.4.2012 |
|
854.002 v Měšicích 28.4.2012.
"Aha! Proto!" odpověděl fíra, když jsem mu sdělil, proč "na každém kilometru
stojí alespoň 2 šotouši!" - no, prostě
jízda Karla I.! |
|
Kdysi nedílná část nádraží - dnes obtížně dosažitelný koutek
pro úlevu.
Mně to nedalo - je to přece jen kousek mizející architektury!
28.4.2012 |
|
Už jede! Kdo? No
Karel I. přece! 28.4.2012. |
|
Čakovice, 854.004 - Miloš, 28.4.2012 |
|
Čakovice, 854.004 - Miloš, 28.4.2012 |
|
Čakovice, 854.004 - Miloš, 28.4.2012 |
|
Čakovice, 854.027 - Nikolka a 854.004 - Miloš, 28.4.2012 |
|
Čakovice, 854.027 - Nikolka, 28.4.2012 |
|
Čakovice, 854.027 - Nikolka, 28.4.2012 |
|
Čakovice, 854.033, 28.4.2012 |
|
Úžice 16.6.2013 |
|
Úžice 16.6.2013 |
|
Nový (poválečný) most přes Vltavu na výjezdu z Kralup směr
Všetaty. Kralupy n.V. 12.11.2011 |
|
Most přes Vltavu v Kralupech 26.2.2015 |
|
Svážný pahrbek. Kralupy n.V. 12.11.2011 |
|
Nákladní seřadiště u pražského zhlaví. Kralupy n.V.
12.11.2011 |
|
Ruiny bývalé vodárny. Kralupy n.V. 12.11.2011 |
|
Ruiny bývalé vodárny. Kralupy n.V. 12.11.2011 |
|
Ruiny bývalé vodárny. Kralupy n.V. 12.11.2011 |
|
Ruiny bývalé vodárny. Kralupy n.V. 12.11.2011 |
|
Kralupy n.V. 29.6.2012
Natočení budov vzhledem k ose kolejiště dává tušit původní směr kolejí TKPE
směrem k dnes již neexistujícímu mostu přes Vltavu. |
|
Kralupy n.V. 29.6.2012
Natočení budov vzhledem k ose kolejiště dává tušit původní směr kolejí TKPE
směrem k dnes již neexistujícímu mostu přes Vltavu. |